20101107

Dua Puluh Tiga

Kau kenal kan Jean Grey dan Professor X? alah, yang watak dalam X-Men tu.

cepat! cepat fikir sampai dapat siapa mereka.

mereka sangat cool kan? sebab mereka ada kuasa psikik. WOW! kuasa psikik! aku memang selalu nak kuasa tu. walaupun aku minat Iceman dan Cyclops, tapi aku tetap suka kuasa tu. sebab apa? sebabb, mereka ada kuasa tu lah. kuasa psikik!

lantak lah kepada mereka yang lebih prifer kuasa halimunan, kebal atau apa apa. bagi aku, kuasa psikik memang hebat.

sebab kuasa psikik dapat buat seseorang itu tahu akan emosi dan perasaan orang lain.


takpayah lah aku beriya iya memberi isyarat cinta macam orang gila,
takpayah lah aku beriya iya dressing nak baju kita sama warna,
takpayah lah aku beriya iya belajar masak, untuk kita makan bersama,
dan, takpayah lah aku beriya iya berangan pasal kau setiap masa.

Siksanya,
Hey Meon, aku harap kau tengah isi borang Mutant Academy.


bebelan Cik Kiah

1 ulasan: